Székhelyszolgáltatás
POSTAHÁZ Kft. székhelyszolgálat!
Cégalapítás, székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás!
Budapest szívében lehet vállalkozása székhelye, a székhelyváltozással együtt plusz költségek nélkül Ön több változást is átvezethet, továbbá nem kell lemondania jól bevált ügyvédjéről ahhoz, hogy kedvezményünkkel élhessen!
Székhelyszolgáltatás díjai!
Tartalma:
Címhely székhelyként való feltüntetése a
- Cég társasági szerződésében, alapító okiratában, valamint más hivatalos irataiban,
- Címhely levelezési címként történő használata, külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése céljából való igénybevétel (tárgyalóhasználat),
- Adatközlés e-mail-ben, a beérkezett küldemények feladóiról és postai jelzéseiről (ajánlott, elsőbbségi, tértivevényes stb.),
- Legfeljebb napi egy e-mail értesítés “SAJÁT KÉZBE” megjelöléssel ellátott hivatalos irat, illetve postán maradó, levélszekrénybe nem kézbesíthető küldemény érkeztéről,
- Előzetes írásbeli hozzájárulással levélküldemények szkennelése és elektronikus másolatának e-mail csatolmányaként továbbítása a Felhasználó által megadott e-mail címre,
- A Felhasználó adatváltozásainak bejelentése, esetleges postai utánküldési szolgáltatás teljesítése,
- Postai küldeményének nyomon követése,
- Panaszának intézése, valamint kártérítési igényének bejelentése.
Áraink (székhelyszolgáltatás) az alábbiak szerint értendőek:
- Alap: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti alacsony kockázati szintbe sorolhatók, valamint az alábbiak szerint személyesen vesznek részt az Ügyfél-átvilágításon: “a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (a továbbiakban: Pmt.) 6. § (1) bekezdése, 6/A. §, valamint 7§ alapján Ügyfél-átvilágítási kötelezettség terheli a szolgáltatót, ennek értelmében megváltozott a székhelyszolgáltatási szerződésünk, valamint Ügyfél-átvilágítást kell lebonyolítanom az adott gazdasági társaság(ok) minden tagjánál!”
- Prémium: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti magas kockázati szintbe sorolhatók, valamint az alábbiak szerint online vesznek részt az Ügyfél-átvilágításon: “a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (a továbbiakban: Pmt.) 6. § (1) bekezdése, 6/A. §, valamint 7§ alapján Ügyfél-átvilágítási kötelezettség terheli a szolgáltatót, ennek értelmében megváltozott a székhelyszolgáltatási szerződésünk, valamint Ügyfél-átvilágítást kell lebonyolítanom az adott gazdasági társaság(ok) minden tagjánál!”
A kockázati szintek besorolásáról az alábbi linken tájékozódhat:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1700021.NGM
Költséges irodafenntartás helyett válassza cégszékhely szolgáltatásunkat!
Minden vállalkozásnak már a megalapításától kezdődően rendelkeznie kell székhellyel, ennek hiányában a bíróság az Ön cégét nem veszi nyilvántartásába. A cég székhelye a cég bejegyzett irodája.
A bejegyzett iroda a cég levelezési címe, ahol a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása zajlik. Nem követelmény, hogy a székhelyingatlan az Ön, vagy vállalkozása tulajdonában álljon, mint ahogy költséges irodát sem kell fenntartania a törvényi feltételek teljesítéséhez.
Ennek figyelembe vételével a POSTAHÁZ Kft. cégszékhely szolgáltatását ajánljuk mindazon vállalkozásoknak,amelyeknek üzleti szempontból fontos, hogy székhelyük Budapest szívében legyen,amelyek számára az irodabérlés költséges, vagy az adminisztratív személyzetet nem tudják megfizetni,amelyeknek üzleti tevékenységükből eredően nincs igazán szükségük önálló irodára,amelyek számára valóban gond a hivatalos postájuk átvétele, mert munkatársaik nem tartózkodnak folyamatosan a székhelyen.
Ajánljuk továbbá mindazon cégvezetők és tulajdonosok figyelmébe, akik a magánéletüket az üzleti tevékenységüktől, otthonukat a vállalkozásuk székhelyétől szeretnék elválasztani, akik nem szeretnék, hogy valamely kényszerintézkedés folytán olyan dolgot foglaljanak le otthonukban, aminek a vállalkozásukhoz semmi köze.
A legkülönfélébb tartalommal hirdető székhelyszolgáltatók közül mégis miért a POSTAHÁZ Kft.-t válassza?
- Törvényben előírt valamennyi szolgáltatás alapszolgáltatásunk része, melyekért nem kell külön díjat fizetnie.
- Ragaszkodik jól bevált ügyvédjéhez? Nem kell róla lemondania, hogy székhelyét kedvezménnyel igényelhesse.
- Megfizethető áron nyújtunk minőségi szolgáltatást: valamennyi hivatalos leveléről e-mailben külföldről is azonnal értesül, hogy semmiféle határidőről ne maradjon le, minden egyes székhelyszolgáltatást igénylő ügyfélnek biztosítunk postafiókot érkezett küldeményeinek.
- Nem kérünk hűségnyilatkozatot, szolgáltatásunkat bármikor felmondhatja. Az igénybe nem vett időszakra előre kifizetett díjat a következő szerződéskötésénél beszámítjuk.
- Cége elköltözésekor küldeményeit továbbra is kezelhetjük, amennyiben megtisztel bizalmával.
- Levelezési címét megtarthatja, így székhelyének megváltozásáról a levelezési címet ismerő megrendelőket, üzleti partnereket, bankokat, közszolgáltatókat, stb. nem szükséges külön értesítenie.
Amennyiben Ön hosszabb időre igényeli a POSTAHÁZ Kft. székhelyszolgáltatását, díjkedvezményben részesül.
Ajánlja szolgáltatásainkat, hogy vállalkozása székhelyét Ön még több kedvezménnyel használhassa!
A Postafiókbérlés.hu a POSTAHÁZ KFT tulajdonát képezi! A honlap oldalain található összes adat, kép, leírás, tájékoztató és reklám szöveg a POSTAHÁZ KFT tulajdona. Ezek bármilyen jellegű felhasználása a tulajdonos hozzájárulása nélkül, a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményeket von maga után!